Přihlášení

Reference na webu

Zkuste se zamyslet nad tím, jak to vypadá u vás, když hledáte nějakou firmu, řemeslníka, chcete si koupit nové auto nebo třeba nějakou elektroniku. Typický příklad - chcete si koupit nový notebook. Notebooky se dají sehnat dnes od 9 000 Kč až po částky 60 000 Kč a více. Podle čeho budete hledat? Podle ceny? To určitě. Podle značky? To bude další faktor. Pak nejspíš paměť, design, grafická karta, atd… A pak? Přečtete si reference, že ano?

A stejně to funguje i v případě, kdy lidé hledají makléře nebo realitní kanceláře. Nejdřív se zkusí zeptat známých, pokud budou vědět o nějakém šikovném makléři, tak jim ho v tom lepším případě doporučí, v horším případě jim řeknou, ať si nemovitost prodá sám. Pokud takový člověk dostane doporučení, nutně to neznamená, že se tomu danému makléři hned ozve, ale začne si o něm něco zjišťovat. Otevře počítač, nebo vezme do ruky mobil a prostě si do vyhledáváče zadá jméno a příjmení makléře. Koukne na jeho webové stránky, podívá se na to jak prezentuje nemovitosti a podívá se na reference. Pokud na webu makléř reference nemá a nebo ještě hůř, nemá ani webové stránky, nebude jednak působit věrohodně a za druhé se může s velkou pravděpodobností stát, že mu ten člověk, který na něj dostal doporučení, nezavolá. Tohle je něco co z žádné statistiky nezjistíte. Vy samozřejmě víte kolik lidí se vám na doporučení ozve, ale nevíte kolik se vám jich na základě toho, co o vás na internetu nenašli, neozve.

A pak je tady situace druhá. Když někdo, kdo hledá makléře se zeptá známých, ale ty o nikom neví. Co pak takový člověk udělá? Sedne k tomu počítači (nebo telefonu) a zase začne hledat. Buď bude hledat realitní kanceláře ve své lokalitě, nebo realitní makléře, nebo bude hledat nějaké rady jak si nemovitost prodat sám? A dokážete si představit co na webových stránkách spousty realitních makléřů nejde? 7 nejčastějších chyb při prodeji nemovitosti – to je asi nejoblíbenější článek všech realitních makléřů. Proč si raději k sobě na web nedají makléři článek na téma – Jak dokáži zvýšit prodejní cenu vaší nemovitosti? Proč prodávat nemovitost s realitním makléřem? Ve všech případech záleží na tom, co najde. Přesně z tohoto důvodu by měli mít makléři a realitní kanceláře webové stránky a na nich by měli mít reference a kvalitní obsah.

Další zajímavé články na realitní téma:

Zpět na Aktuality HP